Klantenservice
Heeft u vragen over onze producten neemt u dan contact met ons op. Dat kan telefonisch maar bij voorkeur per mail.
Servicemelding:
Het is natuurlijk vervelend als u een servicemelding wilt maken over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de melding behandelen en trachten deze naar ieders tevredenheid spoedig op te lossen.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw melding via de e-mail aan EnerO Home Services B.V. door te geven.
EnerO Home Services B.V.
Postbus 2787
3800 GJ Amersfoort
E-mail : info@enerohomeservices.nl (uw mail wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. )
Telefonisch : maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 16.30 uur.
Tel 0031 334330090
Voortgang behandeling servicemelding
Na ontvangst van uw melding ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw melding binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar EnerO Home Services B.V. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).